سینک گرانیتی  ,زاویه سازی صورت  ,آبنما خانگی  ,خیریه سگال  ,صنایع دستی اصفهان  ,میناکاری  ,ویبره  ,خرید دامنه  ,اخبار روز  ,
 نمايشگر نمايشگر نمايشگر .

نمايشگر

بررسي تاثير تابلو هاي متحرك و بنرهاي تلويزيون در تبليغات كسب و كار

از تابلو هاي تبليغاتي مدرن مي توان به تابلو استيل، تابلو سه بعدي وكيوم، تابلو نئون پلاستيك، انواع تابلوهاي تبليغاتي جديد چلنيوم و ديگر حروف هاي برجسته اشاره كرد.كه تمامي آنها را مي توان با توجه به متريال هاي روز دنيا به شكل تلفيقي همراه با نوع آوري توليد و عرضه كرد.
در آخر بايد گفت كه تبليغات هزينه نيست، تبليغات معرفي برند و خدماتي است كه تمام افراد مي توانند از آن بهرمند باشند، كه تابلو هاي تبليغاتي نيز يكي از مفيد ترين و كاربردي ترين نوع تبليغات به شمار مي رود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۸:۳۷ توسط:سروش كياني موضوع:

نقش موثر تلويزيون شهري در تبليغات امروزي تهران!

انجام تبليغات از انواع روش هاي مختلف امكان پذير است  كه با شناخت آنها مي توان بهترين روش را انتخاب كرد. به همين دليل تبليغات محيطي بي شك قديمي ترين روش تبليغات است. امروزه با پيشرفت علم تلويزيونهاي بزرگ تبليغاتي در پي اختراع تكنولوژي ال اي دي حاصل خلاقيت انسان در قرن بيست و يكم است كه نمايشگرهاي شهري با ورود به عرصه تبليغات تحول عظيمي در پيشبرد تبليغات  ايجاد كرده اند.يكي ديگر از ويژگي هاي نمايشگر شهري  لزوم كوتاه بودن آن است چرا كه اين تبليغات مخصوص  رهگذران مي باشد، يعني كساني كه براي ديدن تبليغ چيزي در حدود سه ثانيه فرصت دارند. در نتيجه، پيام آن بايد قابل فهم و كوتاه نيز باشد. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۳:۱۵ توسط:سروش كياني موضوع:

حتما قبل از ساخت تابلو يا سفارش تلويزيون براي كسب و كار خود مجوز بگيريد!

تابلوهاي تبليغاتي يا تلويزيون شهري كه در سر مغازه ها نصب مي شود تابلوهايي هستند كه اشاره به كسب، خدمات يا تسهيلات و تاسيساتي مي‌كند كه معرف كاربري‌هاي موجود در محل نصب آن نباشد و يا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پيامي تبليغاتي محسوب شود. برخي از مالكان ساختمان ها كه محل ساختمانشان داراي ديد مناسب براي تبليغ مي باشد ديوار يا بام خود را براي تبليغ اجاره مي دهند. اين فضاها تفاوت چنداني با بيلبورد ندارند فقط چون بر ديوار يا روي بام يك ساختمان نصب مي شوند، ساين وال يا ساين روف ناميده مي شوند.

 

 

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها براي انتقال يك پيام كوتاه، كه مربوط به عملكرد كسب و كار و يا محل كار است، كاملا موثر مي باشد. آنها در انواع مختلفي وجود دارند و اغلب براي جلب توجه رهگذران يا رانندگان قرار مي گيرد.

تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها تاكيدي بر كسب و كار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازي و توضيح پيام تجاري، به قصد جلب توجه مشتري گذاشته مي شود. اين تابلوها يك رسانه ارزان قيمت تر براي انتقال معاملات تجاري به مشتريان مي باشند. در حال حاضر با انبوهي از تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان كسب و كار روبرو هستيم كه بر اساس جنبه هاي مختلف دسته بندي مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۰۸:۲۸ توسط:سروش كياني موضوع: