انجام تبليغات از انواع روش هاي مختلف امكان پذير است كه با شناخت آنها مي توان بهترين روش را انتخاب كرد. به همين دليل تبليغات محيطي بي شك قديمي ترين روش تبليغات است. امروزه با پيشرفت علم تلويزيونهاي بزرگ تبليغاتي در پي اختراع تكنولوژي ال اي دي حاصل خلاقيت انسان در قرن بيست و يكم است كه نمايشگرهاي شهري با ورود به عرصه تبليغات تحول عظيمي در پيشبرد تبليغات ايجاد كرده اند.يكي ديگر از ويژگي هاي نمايشگر شهري لزوم كوتاه بودن آن است چرا كه اين تبليغات مخصوص رهگذران مي باشد، يعني كساني كه براي ديدن تبليغ چيزي در حدود سه ثانيه فرصت دارند. در نتيجه، پيام آن بايد قابل فهم و كوتاه نيز باشد.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت:
۰۱:۳۳:۱۵ توسط:سروش كياني موضوع:
تابلوهاي تبليغاتي يا تلويزيون شهري كه در سر مغازه ها نصب مي شود تابلوهايي هستند كه اشاره به كسب، خدمات يا تسهيلات و تاسيساتي ميكند كه معرف كاربريهاي موجود در محل نصب آن نباشد و يا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پيامي تبليغاتي محسوب شود. برخي از مالكان ساختمان ها كه محل ساختمانشان داراي ديد مناسب براي تبليغ مي باشد ديوار يا بام خود را براي تبليغ اجاره مي دهند. اين فضاها تفاوت چنداني با بيلبورد ندارند فقط چون بر ديوار يا روي بام يك ساختمان نصب مي شوند، ساين وال يا ساين روف ناميده مي شوند.
تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها براي انتقال يك پيام كوتاه، كه مربوط به عملكرد كسب و كار و يا محل كار است، كاملا موثر مي باشد. آنها در انواع مختلفي وجود دارند و اغلب براي جلب توجه رهگذران يا رانندگان قرار مي گيرد.
تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها تاكيدي بر كسب و كار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازي و توضيح پيام تجاري، به قصد جلب توجه مشتري گذاشته مي شود. اين تابلوها يك رسانه ارزان قيمت تر براي انتقال معاملات تجاري به مشتريان مي باشند. در حال حاضر با انبوهي از تابلوهاي تبليغاتي بر روي ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان كسب و كار روبرو هستيم كه بر اساس جنبه هاي مختلف دسته بندي مي شوند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت:
۰۲:۰۸:۲۸ توسط:سروش كياني موضوع:
تمامي شركت ها به روشي براي نمايش اطلاعات خود نياز دارند. تفاوتي ندارد كه اين روش براي ارائه پيشنهادات باشد، يا براي اجراي كنفرانس ويديويي، يا براي اعلان خبرهاي زوز درباره شركت باشد، نقش اطلاع رساني را داشته باشد يا فقط براي تبليغات براي جلب نظر مشتري باشد، در هر حالي شركت ها احتياج به ابزاري براي انتقال داده ها در شركت خود دارند. در اين نوشته به مقايسه دو وسيله كمكي در اين جهت مي پردازيم تا انتخاب شما را در بين اجاره ويدئو پروژكتور و اجاره نمايشگر شهري آسان تر كند.
برچسب:
،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ساعت:
۱۰:۰۲:۰۱ توسط:سروش كياني موضوع:
+ نوشته شده:
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ساعت:
۰۵:۳۹:۱۳ توسط:سروش كياني موضوع:
لابي هتلها ، رستورانها ، تالار ها ، سينماها ، سالنهاي انتظار فرودگاهها ، جهت اجراي برنامه در كنگره ها ، جشنواره ها ، همايش ها ، اعياد ملي ، مذهبي و ... برخي ديگر از كاربرد اين تلويزيون شهري هستند.
اين نوع نمايشگرها در ال اي دي پانل كو معمولا بر روي ماشين هاي سنگين پياده سازي شده و قابليت بالا بردن صفحه نمايش را تا ارتفاع سه يا چهار متر دارا مي باشد. كه از فاصله بسيار دور قابل نمايش مي باشد. نوع دومي از اين فروش تلويزيون شهري وجود دارد كه بر روي يك اسكلت چهار چرخ سوار شده و توسط موتور محرك ديگري به مكان هاي مختلف جابه جا مي شود. هزينه اين نمايشگرها بر اساس مدل ماشين يا اسكلت چهارچرخ و نوع تكنولوژي استفاده شده براي بالابر خريد تلويزيون شهري ، نوع موتور تامين كننده برق و ... محاسبه مي شود.
برچسب:
تلويزيون شهري،
خريد تلويزيون شهري،
اجاره تلويزيون شهري،
فروش تلويزيون شهري،
نمايشگر شهري،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ساعت:
۰۵:۳۸:۱۹ توسط:سروش كياني موضوع:
زياد بودن LED هاي تلويزيون شهري را به هيچ عنوان جز استفاده از LED هاي پكيجي، كه سه LED را در يك بسته بندي گذاشته اند و چهار پايه از آن بيرون آمده٬ نمي توان رفع كرد . تازه با اين كار٬ تنها دو پايه از تعداد شش پايه اي كه بايد لحيم كاري مي شده٬ كم كرده ايم! بنابراين مشكل اصلي اين نيست. بلكه ، مشكل اصلي، مصرف برق اين خريد تلويزيون شهري غول پيكر ال اي دي پانل كو خواهد بود! باز هم٬ با حساب سر انگشتي ديگري٬ مي شود استدلال كرد اگر هر LED آن نمايشگر٬ تنها يك ميلي آمپر جريان بكشد، يك هزار و چهار صد و چهل آمپر، روي ولتاژ پنج ولت٬ بايد جريان دهي كنيم تا همه نمايشگر با جريان يك ميلي آمپر يكنواخت٬ روشن شود . توان منبع لازم براي اين كار٬ ۷۲۰۰ وات خواهد بود! يعني معادل با تقريبا چهار خانه پر مصرف يا هشت خانه با مصرف متوسط برق! حال اگر بنا باشد صفحه نمايش حداكثر روشنايي فروش تلويزيون شهري را داشته باشد٬ آنگاه هرLED بايد ده ميلي آمپر جريان بكشد كه توان لازم براي آن٬ معادل ۷۲ كيلو وات، كه برابر است با مصرف ۷۲ خانه مصرف كننده متوسط برق !
برچسب:
تلويزيون شهري،
خريد تلويزيون شهري،
اجاره تلويزيون شهري،
فروش تلويزيون شهري،
نمايشگر شهري،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت:
۱۲:۴۶:۳۰ توسط:سروش كياني موضوع:
به علت اينكه اكثر محصولات تلويزيون شهري ال اي دي پانل كو بر مبناي ماژول هاي LED ساخته مي شوند ( ماژولهايي كه 16*8 يا 16*16 هستند) شما شايد مجبور باشيد سايز خريد تلويزيون شهري خود را بر مبنايي اندازه و تعداد ماژولها تعيين كنيد ملاحظه اي كه بايد در نظر داشت اين است كه استفاده از دات پيچ هاي بالاتر تصوير را به سوي عدم يكپارچگي تصوير (pixelization) سوق دهد. براي درك اين مسئله و شناخت پيكسل مي توانيد با ذره بين به عكس هاي روزنامه ها نگاه كنيد . اين مثال به نوعي بيانگر مفهوم فاصله نمايش است ، فاصله بين شما و فروش تلويزيون شهري . وقتي بدون ذره بين به عكسها نگاه مي كرديد تصوير را يكپارچه مي ديديد ولي وقتي با ذره بين نگاه كرديد (فاصله كمتر شد) متوجه وجود پيكسلها شديد. اين نكته اهميت طراحي يا انتخاب نمايشگر را براي كاربردهاي گوناگون را مشخص مي كند.
برچسب:
تلويزيون شهري،
خريد تلويزيون شهري،
اجاره تلويزيون شهري،
فروش تلويزيون شهري،
نمايشگر شهري،
ادامه مطلب
بازدید:
+ نوشته شده:
۱ شهريور ۱۳۹۶ساعت:
۱۲:۴۵:۴۱ توسط:سروش كياني موضوع: