تلويزيون شهري جهت استفاده در اعياد ملي ، مذهبي ، مراسم هاي خاص

لابي هتلها ، رستورانها ، تالار ها ، سينماها ، سالنهاي انتظار فرودگاهها ، جهت اجراي برنامه در كنگره ها ، جشنواره ها ، همايش ها ، اعياد ملي ، مذهبي و ... برخي ديگر از كاربرد اين تلويزيون شهري هستند.

اين نوع نمايشگرها در ال اي دي پانل كو معمولا بر روي ماشين هاي سنگين پياده سازي شده و قابليت بالا بردن صفحه نمايش را تا ارتفاع سه يا چهار متر دارا مي باشد. كه از فاصله بسيار دور قابل نمايش مي باشد. نوع دومي از اين فروش تلويزيون شهري وجود دارد كه بر روي يك اسكلت چهار چرخ سوار شده و توسط موتور محرك ديگري به مكان هاي مختلف جابه جا مي شود. هزينه اين نمايشگرها بر اساس مدل ماشين يا اسكلت چهارچرخ و نوع تكنولوژي استفاده شده براي بالابر خريد تلويزيون شهري ، نوع موتور تامين كننده برق و ... محاسبه مي شود.

اين نوع نمايشگرها در ال اي دي پانل كو معمولا بر روي ماشين هاي سنگين پياده سازي شده و قابليت بالا بردن صفحه نمايش را تا ارتفاع سه يا چهار متر دارا مي باشد. كه از فاصله بسيار دور قابل نمايش مي باشد. نوع دومي از اين نمايشگرها وجود دارد كه بر روي يك اسكلت چهار چرخ سوار شده و توسط موتور محرك ديگري به مكان هاي مختلف جابه جا مي شود. هزينه اين نمايشگرها بر اساس مدل ماشين يا اسكلت چهارچرخ و نوع تكنولوژي استفاده شده براي بالابر تلويزيون شهري ، نوع موتور تامين كننده برق و ... محاسبه مي شود.

 

 نمايشگر غول پيكر شهري سالن هاي اجلاس ، همايش ها و كنفرانس ها:

سازمانهاي بزرگ دولتي و خصوصي جهت برگزاري برخي از جلسات ملي و كشوري خود براي ارائه گزارشات يا پخش فايل هاي تصويري ، ويدئو كنفرانس و ... مربوطه مي توانند از حضور اين خريد تلويزيون شهري درابعاد مختلف استفاده نمايند تا از تمامي نقاط سالن تماشاي تصاوير به راحتي امكان پذير باشد و جذابيتي دو چندان براي مدعوئين را دارا باشد.

  تلويزيون شهري - نمايشگر فول كالر (نمايشگر غول پيكر شهري):

فروش تلويزيون شهري قابليت پخش اكثر فايل هاي صوتي و تصويري و ديتا را دارا مي باشد.شكل كاربردي و معمول استفاده از اين نمايشگرها همان تلويزيون هاي غول پيكر شهري مي باشد كه در نقاط پرتردد شهر ، ميادين اصلي ، چهارراهها ، پارك ها و ... استفاده مي شود. با توجه به موقعيت مكاني آنها مي توان از سيستم هاي صوتي (اسپيكرها و باندهاي بزرگ ) جهت پخش صدا و تصوير همزمان استفاده نمود.

اسكوربردهاي تمام رنگي ورزشي و تبليغات تجاري اطراف زمين هاي ورزشي :

يكي از قويترين ابزارهاي اطلاع رساني است كه مي تواند فيلم ، عكس ، تيزر تبليغاتي ، پخش زنده تصاوير و همچنين جهت معرفي كالا و خدمات ، خطوط توليد كارخانجات را به بهترين وجه معرفي مي نمايد. با توجه به جذابيت اين تلويزيون شهري در جهت معرفي كالا و خدمات ، حاميان مشاغل ، سازمان ها ، فدراسيون ها ، كانون هاي تبليغاتي و مجريان تبليغاتي محيطي ورزشگاه ها اهميت اين موضوع را درك نموده اند و جهت انجام تبليغات محيطي پويا در كنار زمين و به منظوراجراي پخش زنده و همزمان برنامه هاي ورزشي و نتايج مسابقات در قالب اسكوربورد ورزشي از آنها استفاده مي شود.

 

 تلويزيون هاي شهري مورد استفاده مجتمع ها ،پاساژهاي بزرگ تجاري ، اداري و مراكز خريد:

اولويت صاحبان مراكز تجاري جهت خريد تلويزيون شهري و نمايشگرها درآمدزايي ، تبليغات و بازرگاني است و همچنين جذابيت و جذب مشتري به داخل چنين مجموعه هايي با پخش زنده فيلم و سريالهاي تلويزيوني ، مسابقات حساس ورزشي و همچنين پخش زنده تصايور دريافتي از دوربينهاي مداربسته آن مجموعه و همچنين انجام تبليغات و ارائه پيام هاي فرهنگي استفاده نمود.

 

  نمايشگر فول كالر (تلويزيون شهري) سردرب مغازه ها و فروشگاه ها:

امروزه استفاده از لامپ هاي LED تك رنگ ، جهت ساخت تابلوهاي نوشتاري ، متني و ... مورد توجه صاحبان فروشگاهها قرار گرفته كه مي توان از آنها فقط جهت متن هاي نوشتاري ثابت و روان استفاده نمود،اما با ورود گسترده و همگاني شدن استفاده از تلويزيون شهري مي توان از آنها به راحتي با پخش فيلم ، تيزر ، و، پخش زنده تلويزيوني و ... استفاده نمود و محصولات موجود در فروشگاه را نمايش و معرفي نمود و باعث بيشترين جذابيت و بالاترين جلب توجه هم در روز (هنگام تابش نور مستقيم خورشيد) و هم در شب را احساس نمود.

  LEDشهري غول پيكر (تلويزيون شهري) ورودي نمايشگاه هاي بين المللي و داخلي:

تبليغات بهترين سرمايه گذاري جهت فروش تلويزيون شهري كالا و خدمات در داخل و خارج كشور مي باشد.اهميت اين نكته را تمامي صاحبان مشاغل ، توليد كنندگان و ... از آن با خبر هستند و با توجه به حضور آنها در نمايشگاههاي بين المللي سراسر كشور و قصد ورود و حضوري قدرتمند در بازار هدف خود را دارند براي نمايش خطوط توليد و بسته بندي محصولات خود ، توجه به خصوصي جهت اجاره فضاي نمايشگاه را دارند.همچنين با توجه به برگزاري اكثر نمايشگاههاي سراسر ايران در ساعات عصر و شب و تاثير و جذابيت تيزرهاي تبليغاتي از اين طريق ، تاثير به سزايي براي صاحب كالا به ارمغان مي آورد.

 تلويزيون شهري پارك ها و مكان هاي عمومي و خصوصي:

در جهان امروز سياست و رسالت اين تلويزيون شهري غول پيكر اطلاع رساني ، تبليغات تجاري و فرهنگي است.پخش پيام هاي شهروندي ، فرهنگي ، مذهبي ، ملي و ... كه جزء آگهي هاي غير تجاري مي باشند توسط سازمانهاي دولتي و شهرداري ها اجرا مي گردد كه جهت معرفي فعاليتها و اقدامات شهروندي است.از اين حيث در تمامي شهرهاي كوچك و بزرگ كشورمان حضور آنها مهم تلقي مي گردد.

 

 نمايشگر غول پيكراستخرها و مكان هاي تفريحي، ورزشي:

در كشور ما با توجه به علاقه مردم به تماشاي سريال ها و مسابقات ورزشي مكانهاي تفريحي به دنبال حفظ حضور ورزشكاران و بازديدكنندگان مي توان با نصب تلويزيون هاي شري اين امر را تسريع نمود.و نيز با توجه به فرهنگ مردمان امروز دربكارگيري از مكانهاي تفريحي به صورت دسته جمعي را دارند حضور اين تلويزيون شهري مي تواند جذابيت خاصي را ايجاد نمايد چرا كه در كنار تفريح و سرگرمي مي تواند سريال و فيلم مورد علاقه خود را در آب و در كنار استخر با لذت بيشتري تماشا نمايد و اين امر باعث جلوگيري از ترك مكان تفريحي مي گردد.

 خريد تلويزيون شهري جهت استفاده در اعياد ملي ، مذهبي ، مراسم هاي خاص:

لابي هتلها ، رستورانها ، تالار ها ، سينماها ، سالنهاي انتظار فرودگاهها ، جهت اجراي برنامه در كنگره ها ، جشنواره ها ، همايش ها ، اعياد ملي ، مذهبي و ... برخي ديگر از كاربرد اين نمايشگرها هستند.

منبع: تلويزيون شهري

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.