بررسي تاثير تابلو هاي متحرك و بنرهاي تلويزيون در تبليغات كسب و كار

از تابلو هاي تبليغاتي مدرن مي توان به تابلو استيل، تابلو سه بعدي وكيوم، تابلو نئون پلاستيك، انواع تابلوهاي تبليغاتي جديد چلنيوم و ديگر حروف هاي برجسته اشاره كرد.كه تمامي آنها را مي توان با توجه به متريال هاي روز دنيا به شكل تلفيقي همراه با نوع آوري توليد و عرضه كرد.
در آخر بايد گفت كه تبليغات هزينه نيست، تبليغات معرفي برند و خدماتي است كه تمام افراد مي توانند از آن بهرمند باشند، كه تابلو هاي تبليغاتي نيز يكي از مفيد ترين و كاربردي ترين نوع تبليغات به شمار مي رود.

در دنياي امروز سرعت پيشرفت تكنولوژي اسبابي را در جهت ارائه خدمات و محصولاتي نو از سوي شركتها و اماكن تجاري فراهم آورده و مديران كسب و كار را در رابطه با معرفي، نوع بازاريابي و تبليغ محصولات خود به چالش كشانده و سوالاتي را در ذهن آنها بوجود آورده است.


سوالاتي از قبيل:
چطور محصولات خود را بازاريابي كنيم؟
چطور برند سازي كنيم؟
چطور كسب در آمد كنيم؟
از چه تبليغاتي براي معرفي محصولاتمان استفاده كنيم؟
و مواردي مشابه

تابلو تبليغاتي و كسب در آمد
در اين مطلب با چگونگي معرفي محصولات، برند سازي و كسب در آمد از راه تبليغات محيطي و تابلو هاي تبليغاتي با ما همراه باشيد.

تبليغات محيطي به نوعي از تبليغات گفته مي شود كه توسط ساخت و نصب تابلو هاي تبليغاتي نظير بيلبورد ها، تلويزيون هاي شهري، انواع تابلو مغازه و تابلوهاي سر در مكان هاي تجاري در سطح شهر به معرفي محصولي خاص مي پردازد.

بدون شك شخصي نيست كه با عبور از مكان هاي عمومي و تجاري در سطح شهر در گير تابلو هاي تبليغاتي و معرفي محصولي نو نشده باشد.

در ادامه مي پردازيم به معرفي عناويني كه چطور تابلو هاي تبليغاتي بر كسب درآمد تاثير گذار خواهند بود:

درصد بالا در ديده شدن:
همانطور كه مي دانيم تبليغات به شيوه هاي متفاوتي مانند آگهي تلويزيوني، آگهي روزنامه، سايتهاي اينترنتي و … در سطح جامعه انجام مي شود.اما به اطلاع رساندن اين نوع پيام هاي تبليغاتي مستلزم نياز مخاطب در زماني خاص و در رابطه با خريد محصول مورد تبليغ مي باشد.
به عنوان مثال:فرض كنيد شخصي قصد خريد يك خورو را دارد. مسلما اولين اقدام رجوع به يكي از اين منابع آگهي در جهت كسب اطلاع و خريد خودرو مورد نظر مي باشد.در واقع خريدار در اين اقدام به خواسته و ميل خود مبادرت به رويت آگهي و پيام هاي تبليغاتي نموده است و اجباري به رويت تبليغ نخواهد داشت.
از سوي ديگر تابلو تبليغاتي كه نوع ديگري از تبليغات به شمار مي رود كاملا با تبليغات قبل متفاوت خواهد بود. همانطور كه گفتيم تابلو هاي تبليغاتي معمولا براي سر در مكانهاي تجاري استفاده مي شود و روزانه عابرين بسياري در حال عبور از كنار اين تابلو ها هستند.
مزيت اصلي اين نوع تبليغات اين است كه اكثر عابرين به طور آگاه يا نا خود آگاه مجبور به مشاهده اين تابلو ها هستند كه همين مورد باعث مطرح شدن برند، نوع محصول، خدمات فروشنده و در نهايت كسب درآمد به شمار مي رود. در اين ميان نقش تلويزيون شهري را به عنوان يكي از ابزار هاي مهم تبليغي نبايد در نظر گرفت.

تصميم اوليه خريدار:
معمولا اشخاصي كه در پي تصميم خريد محصول مورد نياز خود هستند همانطور كه گفتيم در ابتدا با رجوع به منابع تبليغاتي، چندين مركز تجاري را انتخاب كرده و با مراجعه به يكي از اين مراكز اقدام به خريد و سفارش محصول خود مي نمايند.
بعد از مراجعه به مركز منتخب، اولين مشخصه اي كه مي تواند منجر به تصميم نهايي خريدار شود تابلو سر در آن مركز در رابطه با نوع خدماتشان مي باشد.
مسلما مكاني كه داراي تابلو تبليغاتي مناسب در جهت معرفي برند خود نباشد مي تواند باعث منصرف شدن خريدار از آن مجموعه و مراجعه به مركزي ديگر باشد.

متفاوت بودن با رقبا:
در دنياي امروز ارائه محصول و نوع خدمات در ميان رقباي مشغول به فعاليت در يك صنف از اهميت بسيار بالايي برخوردار است كه در اين ميان ارائه خدماتي نو مي تواند آغازگر وجه تمايز بين رقبا باشد.
يكي از راه هاي موثر براي معرفي ارائه محصولات، تبليغات محيطي و نصب تابلو تبليغاتي مي باشد. نصب يك تابلو سر در تبليغاتي مانند ساخت تابلو حروف برجسته، تابلو چلنيوم يا تابلو تبليغاتي led مي تواند موجبات تفاوتي چشم گير بين چندين رقيب را ايجاد كند و تاثير مستقيم بر كسب درآمد آنها داشته باشد.

مدرن بودن تبليغات:
با توجه به تغيير و تحولات تابلو هاي تبليغاتي كه به سرعت در حال پيشرفت و مدرن بودن است. نصب يك تابلو تبليغاتي جديد و تازه مي تواند تصويري از يك برند را با توجه به نو آوري تابلو نصب شده در ذهن مخاطب ايجاد كند.
براي كسب و كار بهتر و در آمد زايي با يك استراتژي مفيد تبليغاتي همراه با نصب تابلويي مدرن مي توان در معرفي محصول نسبت به رقبا چندين گام بلند پيش رفت، كه دليلي محكم بر كسب و كار و در آمد زايي خواهد بود.
از تابلو هاي تبليغاتي مدرن مي توان به تابلو استيل، تابلو سه بعدي وكيوم، تابلو نئون پلاستيك، انواع تابلوهاي تبليغاتي جديد چلنيوم و ديگر حروف هاي برجسته اشاره كرد.كه تمامي آنها را مي توان با توجه به متريال هاي روز دنيا به شكل تلفيقي همراه با نوع آوري توليد و عرضه كرد.
در آخر بايد گفت كه تبليغات هزينه نيست، تبليغات معرفي برند و خدماتي است كه تمام افراد مي توانند از آن بهرمند باشند، كه تابلو هاي تبليغاتي نيز يكي از مفيد ترين و كاربردي ترين نوع تبليغات به شمار مي رود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.